poniedziałek, 1 grudnia 2014

WYNIKI Konkursu ZAGADKI

Nadszedł czas na rozwiązanie konkursu - zagadki, który okazał się trudny.
Naszym założeniem było stworzyć flakon na suszone kwiaty, ewentualnie pojemnik na długopisy i kredki. Niestety nikomu nie udało się zgadnąć co powstało.
Ale mam dla Was niespodziankę, za pomysłowość postanowiłam nagrodzić Was wszystkich i tak oto wszystkie osoby, które zostawiły komentarz pod postem otrzymają nagrodę pocieszenia :)

Gratuluję :)

Proszę o wysłanie maila z adresem do wysyłki na adres twasylow@wp.pl

6 komentarzy:

  1. Proste, ale jednak nie trafione. jednak można te nasze odpowiedzi potraktować, jako podpowiedź do zrobienia następnych prac i pochwalenia się nimi.
    Pozdrawiam, adres wysyłam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Danutka ma super pomysł, żeby nasze pomysły też raz kiedyś zrealizować. Na flakon to bym nie wpadła, ale też będzie świetnie wyglądać z suszonymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, a jakbyśmy tak zrobiły jakąś reklamę dla dzieciaków z kółka, żeby ożywić ich blog. Ty zamieszczasz posty codziennie, masz więcej możliwości, może poświęć im jeden ze swoich postów, proszę. Będą dzieciaki się cieszyły, chociaż bloga pisze dorosła osoba.Pomyśl o tym.

      Usuń
    2. Doszła dziś do mnie przesyłka, co prawda nie było nic w środku napisane, ale nadawcą była Teresa więc podejrzewam, że to od Ciebie? Dostałam śliczną książeczkę o szydełkowaniu i super przydaśki To ode Ciebie prawda? Jeżeli tak to bardzo, bardzo Ci dziękuje za ten prezencik. I tak jak Danusia napisała wyżej, ja z miłą chęcią zareklamuję Twój blog i prace dzieci. W tym tygodniu postaram się wstawić na ten temat posta :) Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. Konkurs był bardzo ciekawy. potwierdza się, że "artyści" znajdą wiele zastosowań do jednego podmiotu :) Interesujący fakt, iż żadna nie zgadła haha. Dziękuję za niespodziankę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń